Wednesday, June 9, 2010

Salam untuk semua

Sebenarnya aku masih dalam proses belajar cara-cara nak berblog ni daripada seorang kawan yang handal bab-bab ni. Yelah tengok orang lain ada blog yang comel-comel aku pun teringin jugak.Sebetulnya aku memang minat menulis..dari luahan hati sehinggalah resepi. Tapi kesibukan menjadi penghalang utama. Maklumlah cikgu seperti aku ni memang padat masanya.(Atau buat-buat sibuk sebenarnya). Anyway kepada sesiap yang sudi untuk meninjau blogku yang tak seberapa ni, jutaan terima kasih kuucapkan. Juga buat mentorku Puan Noorma..hehe..tunjuk ajarku sifu!!

2 comments:

  1. mmg Pn Noorma tu bab blog memblog ni dia, pakar segalanyer! tq gak kat dia...

    ReplyDelete
  2. weii...aku cuma tolong kengkawan jer..daripada korang lepak kat Fb tu (berkebun, pancing ikan, dll games) baik ler korang tulis blog sendiri. Masuk ler resipi dan aktiviti harian korang, supaya di masa depan nanti anak2 boleh baca blog kita tu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails